1e en 2e week in oostenrijk - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Bart Have - WaarBenJij.nu 1e en 2e week in oostenrijk - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Bart Have - WaarBenJij.nu

1e en 2e week in oostenrijk

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart

03 Mei 2016 | Nederland, Naaldwijk

Ik en Laurens zijn om 7:00 de lucht in gegaan en om 8:30 aangekomen in Oostenrijk (wenen). Waar we werden opgehaald door de rechterhand van onze baas deze heeft ons de winkel laten zien waar we de eerste twéé weken gewerkt hebben daarna heeft zij ons bij ons appartement afgezet in kapfenberg en hebben we die dag onze spullen uitgepakt en boodschappen gedaan en even rond gesnuffeld in het dorp.

Nadat we de volgende dag ingewerkt waren en een klein beetje gewend waren aan de taal ging het eigenlijk allemaal van zelf we kregen klusjes opgedragen zoals flyeren producten weg brengen of ophalen.

De eerste 2 weken waren snel voorbij daarna zijn we door gereisd naar Graz en zijn we nu aangekomen in het appartement van onze baas hier verblijven wij de rest van onze stage perioden aangezien de drukke dagen er bijna zijn kunnen we hier goed helpen omdat er 2 filialen in graz zijn en allebei ons rijbewijs hebben. We mogen ook vaak de bus pakken om goederen naar andere filialen te brengen.

we houden thuis front op de hoogte

Groetjes Bart en Laurens

• 10 Mei 2016 - 18:24

Frans:

Klinkt goed Bart, zijn er al foto's?